2009. december 29., kedd

mozzarellás-bazsalikomos csirkemell

Ha hús,akkor az leginkább valamilyen szárnyas,de a legkedveltebb a csirkemell.

A mai ebéd is ilyen.Gyerekek egyik kedvence.

Nem tudom a nevét,csak úgy szabadon készítem.

A csirkemelleket kiklopfolom,sózom,borsozom.

Lehet elősütni,én nem faxniztam vele,beletettem a tepsibe,és ott elősütöttem.

Kivettem,ráraktam a felkarikázott paradicsomokat,ezzel is sütöttem kicsit,megint ki,rá a bazsalikom levél,és a sajt-mozzarella és trappista.
Vissza a sütőbe,készre sütöttem.
Óvatosan kell vele bánni,nehogy kiszáradjon-bár ez egyáltalán nem zsíros étel!!

Köretnek ma burgonyapüré volt,máskor rizs szokott lenni.

Készítettem egy kis hercegnő burgonyát is,bár a kivitelezésével-formázásával van még gyakorolni valóm!
Hiába,na,nem vagyok a dekoráció,és a tálalás mestere :(
















2 megjegyzés :

Icuska írta...

nyami-nyami...ez finom...:):)

pitypang írta...

az bizony :)