2010. március 22., hétfő

ribizlis muffin



Margit,és Livi hatására muffint sütöttem.Nekünk még mindig a meggyes-mákos a kedvenc!Szeretjük a gyümölcsös sütiket,így ez is bejött,bár a ribizlik leültek az aljára :(
-15dkg vaj
-15dkg cukor(barnacukrot használtam)
-2 tojás
-12dkg liszt
-2tk. sütőpor
-1 citrom reszelt héja
-gyümölcs,most olyan 20dkg ribizli
-4 evőkanál tej(én egy kis doboz gyümölcsjoghurtot tettem bele)
A lisztet összekeverem a sütőporral.A vajat habosra keverem a cukorral,tojással(kis vanilia aroma is lehet!)A masszához hozzáadjuk a lisztet,majd a tejet/(joghurtot),citromhéjat.Belekeverjük a gyümölcsöt,most én ribizlit,beletöltöm a muffinformákba,és előmelegített sütőben 170fokon kb. 25-30 perc alatt készre sütöm.

2 megjegyzés :

Niki írta...

Én akár hányszor sütöttem muffint,az mind a kukával kötött ismeretséget...valamiért nem sikerül.Pedig karácsonyra csodás muffinsütőt kaptam...:((

pitypang írta...

Niki,nézd meg a meggyes-mákosom receptjét,imádják a gyerekeim!!!
Ha van egy jó alaprecepted,a belevalókat már variálhatod :)