2010. május 1., szombat

tojásleves

A héten nem főztem,mindenki menzán ebédelt!Zsófi viszont rágta a fülem,tojásleves ügyben.Így tegnap,mikor megjöttem,gyorsan(mert nagyon gyorsan elkészül)főztem nekik :)
Egy közepes vöröshagymát apróra vágok,és zsiradékon lepirítom,rádobok 2evőkanál lisztet is(vöröshagymás rántás).Félrehúzom,teszek bele 2 evőkanál fűszerpaprikát,felöntöm hideg vízzel,és visszateszem,kiforralom.Kb kettő litert főztem,tettem bele még babérlevelet,köménymagot,borsot,sót.Mikor már jól kiforrta magát,úgy 20perc múlva,belecsurgatok 4felvert tojást.Apróra vágott petrezselyemmel díszítem(lehet bele egy kis ecetet is,de én nem teszek,aki így szereti,ő az aztalnál tesz bele)

2 megjegyzés :

Bianka írta...

Na ez az a leves, amit utoljára menzán ettem, de nálad azért sokkal gusztább ;)

pitypang írta...

A menzán nagyon válogatós voltam,de az idő megszépíti az emlékeket:):)