2010. július 4., vasárnap

hideg,gyümölcsös édesség

Fogalmam sincs,mi a neve...Nem is lett szép,mivel a kuglófformát kibéleltem folpackal,és kissé gyűröttre sikeredett,de könnyen ki lehetett szedni!Ami nagy szó,férjemnek rendkívül ízlik,és Zsófinak is.Én még nem kóstoltam,nagyobbik pedig nincs itthon...
Egy nagy doboz natúr joghurtból a negyedét egy kis zacsi zselatinnal megmelegítek,és a többi joghurthoz öntöm.2 dl tejszínt(Hulala)habbá verek,pár kanál cukorral,és a joghurthoz keverem.Teszek bele pár marék(most) ribizlit.Egy formát kibélelek folpackal,és belekanalaztam a massza felét,rászórtam pár marék ribizlit,erre pedig rátettem a maradék masszát.Hűtőbe tettem,másnap tányérra borítottam,és már lehet is enni.



5 megjegyzés :

Gizi írta...

Én ilyen "gyűrötten" is bevállalnám!!! Egyszerű és nagyszerű recept, már viszem is.:))

Bianka írta...

Hű, de szeretem az ilyen remekműveket. Csodás

Andi írta...

Én is imádom az ilyen gyümis desszerteket. Én is bevállalnám!!

pitypang írta...

köszi,aranyosak vagytok!!:)
Csináltam már fólia nélkül,de akkor úgy kellett kiimádkoznom,viszont külsőre sokkal szebb volt :)
Nálunk nagyon ízlett mindenkinek :)

Ottis írta...

Nagyon guszta lett!