2010. július 25., vasárnap

sertéstekercs,töltött gomba

Improvizálós ebéd volt,de olyan jól sikerült,egy falat sem maradt,sőőőt,majdnem kevésnek bizonyult:(
1/2kg gombát megpucoltam,a szárát felaprítottam.Egy fej vöröshagymát apróra vágtam,pár kanál olivaolajon a felét elkezdem pirítani,hozzáadom az aprított gombát,sózom,borsozom,és egy nagy marék aprított petrezselyemzöldet is teszek bele,összeforgatom,és két nagy kanál krémsajttal összeforralom.félreteszem.Sertéscombom volt itthon,nyitott szeleteket vágtam belőle,klopfoltam,sóztam,borsoztam.A maradék apró vöröshagymát,valamennyi petrezselymet,és pár szál kakukkfüvet összekeverem,a szeleteket megtöltöm vele,összetűzöm fogvájóval.Pár kanál vajon a töltött husokat elősütöm,minden oldalát.Öntök rá 2dl tejszínt,összeforralom.Egy tűzálló tálba teszem,a lével együtt,mellé a gombákat,borsozom őket,és beléjük töltöm a petrezselymes/krémsajtos tölteléket.Az egész tetejére teszek pár szelet bacon szalonnát(nekem sima házim volt csak,kicsit húsosan,és nagyon passzolt hozzá).200fokon készre sütöm
-12nagy csiperkegomba
-1 nagy fej vöröshagyma
-1csokor petrezselyem
-2-3 kanál olivaolaj
-12dkg tejszínes krémsajt
-3ág kakukkfű
-kb 60dkg sertéshús(három nagy szelet)
-2ek. olvasztott vaj
-4 szelet bacon szalonna





4 megjegyzés :

Livi írta...

Nem csodálom, hogy nem maradt egy falat sem :) Nagyon guszta!

Juci írta...

Igazán fejedelmi ebéd volt!

Dia írta...

Aztaaa! Mekkorát kellett most nyelnem!

pitypang írta...

Aranyodak vagytok,köszi:)
nem eszem a gombát,csak főzöm :)husit ettem rizzsel :) :-)