2012. július 26., csütörtök

sárgarépás csirkeragu

A receptet Biankától vettem,köszönet érte!! :)


Igazán finom,tetszik a babér íze,finoman kiérződik,és a sárgarépa meg amúgy is nagy kedvencem.A csirkecombért nem vagyok annyira oda,a mellet jobban szeretem,de nem lehet mindig ugyan azt enni.


Hozzávalók:


-3-4 filézett felső csirkecomb


– 1 közepes hagyma


– 1 fél paprika


– 1 gerezd fokhagyma


– 3 nagyobb sárgarépa


– só


– bors


– csipet majoránna (nem fontos)-én nem is tettem bele!


– 1 kisebb babérlevél fele


– petrezselyem


– húsalaplé vagy ételízesítő (ételízesítót használtam)


A csirkecombot kicsontoztam,minden zsírt és olyasmiket,amiket nem szeretek rajta,leszedtem,természetesen a bőrét is!!


Sárgarépát megpucolom,felkarikázom,a vöröshagymát apróra vágtam,fokhagymát összevágtam.


Egy serpenyőben kevés olivaolajat hevítek,erre a vöröshagyma,rá a sárgarépa,paprika,fokhagyma,és jól összeforgatom,jöhet a hús,fehéredésig pirítom.Ekkor felöntöm kevés vízzel,sózom,borsozom,ételízesítőzöm,és én őrölt babért raktam hozzá,egy kisebb kanálnyit.


Készre főzöm.


A családnak csirkepörkölt készült.

2012.08.26: már többször elkészítettem,nagyon ízlik,és egy csepp olajat sem teszek alá,sokadik elkészítésre már nagyon jól kialakult az elkészítési módja:)



Nincsenek megjegyzések :