2013. október 30., szerda

gyors ebéd

 A mai ebédem,villámgyors,és belefér az étrendembe!Szeretem!!
Nem kell hozzá sok alapanyag,nem is drága.
-1/2 csirkemell
-1 kiskanál mustár
-csipet só,bors,(méz,ez el is hagyható)
-1-2 kisebb cékla
A céklát előző nap már megfőztem,sós vízben.Szeleteltem,tettem rá ecetet,köménymagot,sót,borsot.Hűtőbe vele.
Ma reggel kivettem a fél csirkemellet(úgy is vannak lefagyasztva,adagonként),és elindultam ügyintézni.Mire megjöttem,kiengedett a pipi.Felcsíkoztam,egy kis kanál mustárt,sót,borsot,és egy csepp mézet és oliva olajat raktam rá,jól összekevertem,állni hagytam(mindez előre is elkészíthető,ha nem fagyos a hús)Közben tettem,vettem.Mikor megéheztem,elővettem a serpenyőt,felmelegítem,rá a bepácolt csirkemell,és puhára sütöm(enged kis levet,és egyszer én is öntöttem alá egy keveset)Mikor elpárolog alóla a folyadék,már jó is.
A céklával isteni finom ebéd lett!!!Nem is ettem meg egyszerre,kicsit későbbre is hagytam :)


Nincsenek megjegyzések :