2014. február 2., vasárnap

reszelt diós süti




A recept INNEN  van,kisebb változtatás a töltelékben történt.Ugyanis kint éppen minden jégpálya,így az itthon levő anyagokból dolgoztam Alma nem volt,illetve egy szem :(.Így diós lett a töltelék.
Hozzávalók:

-1/2 kg rétesliszt
-25 dkg Rama
-15 dkg porcukor
-5 db. tojás
-1 cs. sütőpor
TÖLTELÉK:
-baracklekvár
-darált cukros dió
Az 5 tojás fehérjét a cukorral kemény habbá verem.félreteszem,ez jön a töltelékre.
A réteslisztet a sütőporral elkeverem.A tojássárgákat a Ramaval habosra keverem,és hozzáadom a sütőporral elkevert lisztet.Összegyúrom,-nem kapok egy tökéletes állagú tésztát,morzsálódni fog!-
Én nem béleltem a tepsit 25x30-as,és nem is kentem ki,csak simán belenyomkodtam a tészta 2/3 részét.Ezt megkentem vékonyan baracklekvárral,szórtam rá egy réteg cukros darált diót,ráreszeltem az egy szem almámat :).Erre jött a cukros tojásfehérje hab,és végül ráreszeltem a maradék 1/3 rész tésztát.
180 fokon pirosodásig sütöttem.Hagytam kicsit hűlni,csak aztán szeleteltem.
Nem tudom almásan milyen,de így,ahogy készítettem nagyon-nagyon finom!!!! :)


1 megjegyzés :

Bety írta...

It looks delicious!